מפגשים
             מרכז לרפואה משלבת
 

 

להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 



מונה:

שיתוף
FacebookTwitter

דף הבית >> תגר בנימין >> מידע בנושאי בריאות ורפואה סינית >> תזונה >> מזון ובריאות >> מזונות עשירים באשלגן
 
מזונות עשירים באשלגן (Potassium)

המזונות העשירים ביותר (> 25meq ב-100 גרם) – תאנים מיובשות, מולסה, אצות

מזונות עשירים מאוד (> 12.5meq ב-100 גרם) – פירות יבשים (תמרים, שזיפים), אגוזים, אבוקדו, דגני-בוקר עשויים מסובין, עשב חיטה, שעועית LIMA

מזונות עשירים (>6.25meq ב-100 גרם) - (1) ירקות – תרד, עגבניות, ברוקולי, דלעת, גזר, כרובית, תפוחי-אדמה; (2) פירות – בננות, מלון (מסוג Cantaloupe), קיווי, תפוז, מנגו; (3) בשרים - בקר טחון, סטייק, חזיר, עגל, כבש


 

כל הזכויות על כל התכנים באתר שמורות לקליניקת 'מפגשים'. אין להעתיק או לעשות כל שימוש בתכנים המצויים באתר מבלי לקבל אישור מראש!

Add to Favorites  |  Make Us Your Home Page  |  Site Map  |  Contact Us [Top]
לייבסיטי - בניית אתרים